Har äntligen fått mitt älskade jullov och det kommer vara så jävla skönt. Fick egentligen jullov igår men ändå haha, bilderna är från de senaste dagarna då jag hunnit ha julavslutning med skolan, fira min älskade nevigirl som fyller år nu på söndag, fira jullov med mat från jensens med antonia frida och ebba, vara på min bästis julavslutning och luncha med lisa och moa. Imorgon ska jag tvinga med min bror till marieberg då jag har lite julklappar kvar att köpa hehe. På måndag kommer mormor hit också så måste fixa massa här hemma fram tills dess. Men jag lär väl förhoppningsvis hinna, ska antagligen slå på någon bra film och somna till den då jag inte vill se festbilder denna kväll eftersom mina planer inför kvällen gick åt helvete. Juste vill bara lägga till också att ni borde kolla in min bästis youtubekanal där han lägger upp låtar när han sjunger. Han är så grymt duktig och jag är så galet stolt över han. 

Kommentera

Publiceras ej