Dagarna rullar på som vanligt så har väl inte speciellt mycket att säga. Var ute med alex denna kväll och träffade även Hampus och Erik. Hade en pratstund med mor när hon kom hem, vilket resulterade till att hon nu insett hur oerhört rädd jag är för att bo där jag bor. Eller hur lätt jag inbillar mig saker. Kan säga såhär, jag är ständigt rädd att någon ska finnas i min lägenhet. Vilket gör att jag aldrig känner mig speciellt trygg. Har dock världens finaste mor som tar åt sig av det och ska försöka hjälpa mig igenom detta då det är viktigt att jag känner mig trygg i mitt egna hem. Menmen, nog pratat om det för nu. Åker förresten till dreamhack om en vecka och är galet taggad. Förhoppningsvis så kommer mina grejer till datorn innan dess annars blir det lagom surt för mig. Ska iallafall sova nu, godnatt.

Kommentera

Publiceras ej